DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=D:\web\sites\ws3_sites\RMConcept\httpdocs\backyard\fpdb\rm18.mdb; ניהול תוכן שיווקי - משימה אסטרטגית
English | RMxnet

שלום אורח  [כניסה]

פתרונות שיווק & תוכן באינטרנט

RMconcept - פתרונות שיווק & תוכן, אינטרנט & אינטראנט
דף הבית | | | | | | צור קשר
ספריית מאמרים

שיווק. תוכן. תוצאות.

פתרונות ארוכי טווח בראייה כוללת של ההשקעה באינטרנט

שירותים מקצועיים

אסטרטגיות שיווק ושירות אונליין, אפיון אתרים ושירותי תוכן באינטרנט ובאינטראנט

פרויקטים נבחרים

סקירות פרויקטים (Case Studies) והפניות לפרויקטים שבוצעו ע"י RMconcept

ניהול תוכן שיווקי - משימה אסטרטגית

שליטה מרכזית ובקרה על כל התכנים השיווקיים מבטיחה את האפקטיביות של ההשקעה בטכנולוגיה

השיווק בעידן האינטרנט מתבסס על פילוח דינאמי של לקוחות (קיימים ופוטנציאליים) עפ"י פרמטרים משתנים ושואף להתמקדות בצרכן/לקוח הבודד בנקודות ההתלבטות וברגע ההחלטה (1on1 Marketing). התוצאה - יותר דילמות ניהוליות ויותר משימות בפחות זמן.

14/08/2005 | מאת: רונן מאיר

כדי להתמודד עם העומס הגובר ולעמוד בקצב ההתפתחויות, חברות משקיעות באוטומציה של תהליכים: מערכות ניהול כגון ERP ו-CRM, מוקדים טלפוניים לשירות לקוחות וטלמרקטינג, ניהול ידע ופתרונות טכנולוגיים אחרים. המטרה - להשביח את המגע עם הלקוח במוקד המכירות, בעמדת השירות, בטלפון, באינטרנט ובכל ערוצי הפעילות. להגיע לכל לקוח עם המסר הנכון בתזמון הנכון.

 

פרסונליזציה של מסרים ותוכנים שיווקיים קיימת כבר היום. עיקר ההישגים הם בתמיכה למוקדני מכירות ושירות (Call Center). גם באינטרנט כבר פועלות מערכות להתאמה אישית של הצעות מכר באמצעות באנרים, חלונות פרסומיים וכד'.

 

מגמה נוספת המשפיעה על התוכן השיווקי בחברות היא העברת השליטה על הדיאלוג ועל תהליכי שירות אל הלקוח באמצעות כלים לשימוש עצמי (Self Care) באינטרנט.

 

הפרסונליזציה של תוכן שיווקי מתרחשת גם בתוך החברות. האחריות על הדיאלוג עם לקוחות מתחלקת בין יותר גורמים. תהליכי תוכן שהיו בעבר באחריות בלעדית של גורמים מתמחים, מתבצעים כעת באופן עצמאי ע"י צוותים ובעלי תפקידים בכל נקודות המגע עם לקוחות וצרכנים, באמצעות יישומי "אופיס" וכלים אחרים.

 

בחברות נרשם גידול עצום בהיקפי תוכן שיווקי המיועד ללקוחות שונים - מצגות, דפי מוצר, מכתבי מכירות, עלוני מידע אלקטרוניים, הודעות SMS, הודעות קוליות, הצעות מכר, מבצעים, תסריטי שיחה, דפי אינטרנט ועוד.

 

שליטה מרכזית ובקרה על כל התכנים השיווקיים מבטיחה את האפקטיביות של ההשקעה בטכנולוגיה. בראיה קדימה, ניהול התוכן השיווקי הוא משימה אסטרטגית. בתנאים של תחרות אגרסיבית, הפתרון לניהול תוכן שיווקי עשוי לעשות את ההבדל.

Bookmark and Share

 

[ למעלה ]

תנאי שימוש באתר | סודיות ופרטיות | אבטחת מידע | זכויות יוצרים

© כל הזכויות שמורות (1996 - 2008)

רונן מאיר קונספט קומפני בע"מ צור קשר

ייעוץ ותכנון - שיווק, תוכן | אפיון אתרים | מודיעין שיווקי | שירותי תוכן | שירותי אינטרנט | בניית אתרים | פתרונות ושירותים

דף הבית | גלישה מיטבית | חיפוש באתר | מפת האתר

ספורטאנטר | צ'אנל ישראל | יאללה 65

ט.ל.ח.

פתח/י קישורים חיצוניים בחלון דפדפן חדש

מערכת ניהול תוכן מערכת ניהול תוכן (CMS) - כל הזכויות שמורות ל-RMconcept RMconcept CMS