DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=D:\web\sites\ws3_sites\RMConcept\httpdocs\backyard\fpdb\rm18.mdb; נתניהו הפסיד בקליק
English | RMxnet

שלום אורח  [כניסה]

פתרונות שיווק & תוכן באינטרנט

RMconcept - פתרונות שיווק & תוכן, אינטרנט & אינטראנט
דף הבית | | | | | | צור קשר
ספריית מאמרים

שיווק. תוכן. תוצאות.

פתרונות ארוכי טווח בראייה כוללת של ההשקעה באינטרנט

שירותים מקצועיים

אסטרטגיות שיווק ושירות אונליין, אפיון אתרים ושירותי תוכן באינטרנט ובאינטראנט

פרויקטים נבחרים

סקירות פרויקטים (Case Studies) והפניות לפרויקטים שבוצעו ע"י RMconcept

נתניהו הפסיד בקליק

נתניהו ניסה ללכת על פורטל כשהוא בסך הכל צריך בלוג. מה שיצא זה אתר מביך

ההצבעה בנושא הפרמייריז התקיימה במרכז הליכוד ביום שני 26 בספטמבר. ביום ההצבעה, באתר הבית של המנוצח, בנימין נתניהו, פריט התוכן הטרי ביותר היה בן ארבעה ימים, מתאריך 22 בספטמבר. לא ממש מעיד על עירנות שיווקית בזירה כל-כך תחרותית. באותם ארבעה ימים המצב התהפך מספר פעמים והתרחשו אירועים מסעירים הקשורים ישירות ליעדים של נתניהו. האתר שלו לא הגיב.

27/09/2005 | מאת: רונן מאיר

כן, לנתניהו יש אתר אינטרנט משלו בכתובת http://www.netanyahu.org/. מן העובדה המתוארת בפסקה הקודמת ניתן להבין שהאתר לא ממש אפקטיבי. למעשה, אתר האינטרנט של נתניהו מוכיח כי אכן קיימת האפשרות לכתוב נח בשבע שגיאות , אם לא למעלה מזה.

 

אפשר להתחיל ולסיים בהיבטים פילוסופיים המשיקים למה שמכונה ע"י מקצוענים "אסטרטגיה שיווקית".

בשלב זה של הקמפיין של נתניהו לראשות ממשלת ישראל, קהל היעד העיקרי היה חברי מרכז הליכוד ומעגל המשפיעים על חברי מרכז הליכוד. המסר העיקרי שלו במאבק על הקדמת הפריימריז היה "שרון זה כבר לא הליכוד". האתר, כמובן, עמוס לעייפה בוריאציות שונות של המסר. אלא שנתניהו לא לקח בחשבון שברובד העמוק של הדברים, עצם קיומו של אתר נתניהו.אורג מעיד דווקא על מיקומו של נתניהו בכבודו ובעצמו ביחס לליכוד.

 

במילים אחרות: אסטרטגיית האינטרנט של נתניהו סותרת את אסטרטגיית השיווק שלו.

 

אבל למה להיכנס לעומק כשאפשר לרדת נמוך?

 

כבר במבט ראשון, בכניסה לדף הבית, האתר נראה לא מקצועי; סרגל הקישורים הראשי נשבר, המדור העיקרי עם כותרות התוכן נראה כמו מסיבת אסיד של פונטים וצבעים, העריכה יוצרת ערבוב כאוטי של כותרות בעברית ובאנגלית, הגלילה אינסופית ללא היגיון. אפילו אוהד נאמן ביותר, עם סבלנות רבה ושליטה סבירה באנגלית יתקשה להסתדר בברדק.

 

בגלישה פנימה, למדור הכלכלי, נושא חזק אצל נתניהו, התפריט הראשי הופך לאנגלי וקופץ לשמאל. התוכן בעברית. הקידוד לא תמיד מסתדר וקישורים מסוימים מופיעים כג'יבריש.

בנוסף, האתר מוצף בפרסומות, חלקן רלוונטיות, כמו פרסומת לספר של נתן שרנסקי, חלקן איזוטריות, כגון פרסומות לתכשיטי יודאיקה. כולן, כמובן, לא במקום.

 

בשלב זה של הקמפיין, כשקהל היעד ממוקד, נגיש ומעורב פיזית - סביר להניח שלאינטרנט לא היה תפקיד מרכזי. אבל מצד שני, מי שמייעד את עצמו למשרה מס' 1 בישראל לא יכול להראות בציבור כל-כך שלומפר.

 

נתניהו ניסה ללכת על פורטל כשהוא בסך הכל צריך בלוג. מה שיצא זה אתר מביך. חובבני. מה שמוכיח שמסיבת העיתונאים המביכה שקיים נתניהו לפני מספר שבועות, היא לא עניין מקרי.

 

נתניהו נתפס במשך שנים כגלקטיקו של תקשורת. יכול להיות שזה נכון. הוא גם נחשב למי שמבין משהו בשיווק. גם זה יכול להיות נכון. ומה לגבי הבנתו באינטרנט? ובכן, אפשר להגיד ש-html הוא הבין.

Bookmark and Share

 

[ למעלה ]

תנאי שימוש באתר | סודיות ופרטיות | אבטחת מידע | זכויות יוצרים

© כל הזכויות שמורות (1996 - 2008)

רונן מאיר קונספט קומפני בע"מ צור קשר

ייעוץ ותכנון - שיווק, תוכן | אפיון אתרים | מודיעין שיווקי | שירותי תוכן | שירותי אינטרנט | בניית אתרים | פתרונות ושירותים

דף הבית | גלישה מיטבית | חיפוש באתר | מפת האתר

ספורטאנטר | צ'אנל ישראל | יאללה 65

ט.ל.ח.

פתח/י קישורים חיצוניים בחלון דפדפן חדש

מערכת ניהול תוכן מערכת ניהול תוכן (CMS) - כל הזכויות שמורות ל-RMconcept RMconcept CMS