DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=D:\web\sites\ws3_sites\RMConcept\httpdocs\backyard\fpdb\rm18.mdb; יש ווב 2.0 ויש פייסבוק
English | RMxnet

שלום אורח  [כניסה]

פתרונות שיווק & תוכן באינטרנט

RMconcept - פתרונות שיווק & תוכן, אינטרנט & אינטראנט
דף הבית | | | | | | צור קשר
אינטרנט אפקטיבי

אפיון אתרים - יתרון תחרותי באינטרנט

פתרון כולל לטווח ארוך עפ"י מודל אפיון אתרים ייחודי. אפקטיביות מוכחת

יש ווב 2.0 ויש פייסבוק

ווב 2.0 תמונת מצב; כמה ממצאים מסקירה של נתוני דומיינים מובילים באמצעות גוגל טרנדס

22/11/2009 | מאת: רונן מאיר
למי שבונה על תוכן גולשים

הכל התחיל מבדיקה של מערכות בלוגים. על פניו אין שום ספק שמערכת וורדפרס עדיפה על מערכת בלוגגר (ממשפחת גוגל) בכל פרמטר של גמישות, אבל המערכת הגוגלית פופולארית יותר. הפער הוא גדול וניתן לשער כי בלוגים עצמאיים על וורדפרס CMS מקטינים את הפער רק במעט.

 

היתרון הגדול של בלוגר הוא ג'י-מייל. אם יש לך ג'י-מייל יש לך חשבון גוגל ויש לך את כל הכלים, ביניהם מערכת בלוגגר שמאפשרת לך לנהל כמה בלוגים בכמה נושאים ובכמה שפות. התחברת לג'י-מייל התחברת גם לבלוגים שלך. לך תתבטא. סטרימינג.

 

מה שיותר מסקרן זאת המגמה; עפ"י גוגל טרנדס התנועה לשתי מערכות הבלוגים המובילות בעולם נמצאת בירידה מתמשכת. האם זאת תוצאה של פיזור הבלוגים או של ירידה בפופולאריות של בלוגים?

 

 

בדקתי על עוד כמה כלי ווב 2.0 בהם אני משתמש בתדירות גבוהה (הכל יחסי), כאלה שהפכו למותגים.

 

ניהול לינקים

אני משתמש במערכת דלישס שמציגה פתרון כמעט טוב מאוד. ניסיתי את דיגג לתקופה מסוימת אבל נטשתי את הממשק המסורבל והיומרני מהר מאוד. מסתבר שאני לא היחיד.

 

 

ניהול תמונות ווידאו

מערכת פיקסה (ממשפחת גוגל) משמשת לעניינים טקטיים, כגון תמונות שזקוקות לכתובת כדי להיות מוצגות בפוסטים. את האלבומים הפרטיים אני מנהל בפרטיות. לא משתף. גרף המגמה של פליקר מוכיח שאני בטרנד הנכון.

 

 

 

פיקסה, אגב, לא חושפת את נתוני המגמה שלה. זה הרבה יותר מעצבן כאשר מנסים לבדוק את המגמה של יו-טיוב (ממשפחת גוגל).

 

 

ויש את פייסבוק

התמונה הרבה יותר צבעונית כאשר מסתכלים על פייסבוק, שנמצא בהמראה מתמשכת. שימו לב לפער בין פייסבוק לבין טוויטר, פער שלא לגמרי מתבטא בבאזז התקשורתי.

 


 

לא בטוח שהבדיקה הקצרה הזאת מעידה על מעמדו של ה-ווב 2.0, אבל יש בה בהחלט בכדי לעורר מחשבה על תוכן גולשים, למי שמתכנן לבסס את האסטרטגיה השיווקית שלו והעסקית שלו על זה.

 

מסקנות (כאילו שלא ידענו):

1. אגרגציה של שירותים ותכנים

2. תקשורת בין אנשים

3. אונליין כל הזמן

4. ווב + סלולר = אינטרנט

 

Bookmark and Share

 

[ למעלה ]

תנאי שימוש באתר | סודיות ופרטיות | אבטחת מידע | זכויות יוצרים

© כל הזכויות שמורות (1996 - 2008)

רונן מאיר קונספט קומפני בע"מ צור קשר

ייעוץ ותכנון - שיווק, תוכן | אפיון אתרים | מודיעין שיווקי | שירותי תוכן | שירותי אינטרנט | בניית אתרים | פתרונות ושירותים

דף הבית | גלישה מיטבית | חיפוש באתר | מפת האתר

ספורטאנטר | צ'אנל ישראל | יאללה 65

ט.ל.ח.

פתח/י קישורים חיצוניים בחלון דפדפן חדש

מערכת ניהול תוכן מערכת ניהול תוכן (CMS) - כל הזכויות שמורות ל-RMconcept RMconcept CMS